22 de gen. 2011

Història d'un mig pollastre


Us recordem que al mes de febrer tindrem l'actuació de la Fina Borràs que ens explicarà la "Història d'un mig pollastre".
Li hem demanat a la Fina que ens faci una presentació per tal que la coneguem una mica més i aquestes són les seves paraules:
Hola, sóc la Fina Borràs. Sóc mestra i visc i treballo a Sallent. Tinc dos fills, un noi i una noia i també un net que acaba de complir un any. Sempre m’ha agradat molt llegir i també escriure. De petita em passava moltes hores a la Biblioteca. Potser és per això que m’he dedicat a coses relacionades amb aquestes meves aficions: fer recitals de poesia, presentar actes, col•laborar a la ràdio, fer teatre –fins i tot he sortit a uns quants capítols d’una telenovel·la a TV3 , escriure relats curts per a gent gran i també contes per a nens i nenes i, evidentment, explicar-los a les biblioteques des de fa al menys... 17 anys. A més a més, faig la meva feina de mestra que m’agrada molt.
Tenim moltes ganes de conèixer la Fina!
Ja ho sabeu: El 23 de febrer de 2011 a les 6 de la tarde no us podeu perdre l'hora del conte a la biblioteca de Balsareny!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Free Samples By Mail