28 de gen. 2010

Reciclem

A la nostra biblioteca fan falta prestatges! Per guardar CD's, DVD musicals, novel·les en altres idiomes, racó de pares.
Cada mes ens arriba un lot de material provinent de la Gerència del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona (de 4 a 6 caixes mensuals de material)que s'ha de guardar convenientment al lloc on li correspon.
Encara no sabem quin pressupost municipal tindrem aquest any per comprar mobiliari però les vaques segueixen magres al 2010, així que no cal pensar en xifres astronómiques. De fet, ni tan sols cal pensar en xifres ajustades, ni en preus de fàbrica, ni en ofertes especials.
En un assalt inesperat d'optimisme, vaig demanar un pressupost del que costarien 30 metres linials de prestatges (tots els metres de prestatges que hi cabrien en tots els espais de paret buits que tenim); però quan vaig rebre el pressupost, que ascendia a un total de 3.531 Euros, vaig posar el pilot automàtic de la imaginació.
Vaig anar a la farmàcia Iglesias de Balsareny i vaig demanar si tenien expositors vells que no fessin servir.
El Marc i l'Esteve em van donar dos expositors preciosos on he posat tot el que he pogut fins que puguen comprar algun metre lineal de prestatge.
Reciclar és viure millor!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Free Samples By Mail